MADE PROGRESS - program rozwojowy dla kadry menedżerskiej w branży HORECA

ZESPÓŁ

MADE PROGRESS

KATARZYNA DERDZIŃSKA

DORADCA, PSYCHOLOG BIZNESU, COACH, WŁAŚCICIEL MADE PROGRESS

Z wykształcenia jestem ekonomistką i internacjologiem. Z pasji psychologiem, bo fascynuje mnie rola psychologii w zarządzaniu. Moim nadrzędnym celem zawodowym jest uwalnianie potencjału ludzi i organizacji. Dojrzewałam kilkanaście lat do tego, aby uchwycić tę istotę rzeczy.
Moje doświadczenie zawodowe w branży HORECA: choć jestem aktywna zawodowo od ponad 15 lat, z branżą gościnności (bo tak lubię nazywać branżę gastronomiczną) jestem związana od 3 lat. Wtedy rozpoczęłyśmy z Agnieszka Małkiewicz tworzenie projektu MADE. Dotychczas zrealizowałyśmy 6 konferencji lokalnych MADE RESTAURANT, które pełnią funkcję platformy wymiany wiedzy i doświadczeń. Ostatnio nasz projekt został doceniony przez jury Poland 100 Best Restaurants jako najlepsza impreza kulinarna roku 2018.
Jednak ostatni rok to dla mnie przede wszystkim praca z indywidualnymi klientami w roli doradcy i coacha. Jestem dumna ze współpracy z Grupą Instynkt Marcina Wachowicza (Aioli Cantine Bar Cafe Deli, Aioli Bread&Aperitivo, Aioli inspired by Katowice, Aioli inspired by Gdańsk, Aioli Banjaluka, Momu), czy też z konceptami Młyńska12 w Poznaniu.
A gdyby sięgnąć do historii, …to powiedziałabym tak: dawno temu rozpoczęłam pracę w firmie doradczej w Berlinie, by po kilku miesiącach wrócić do Warszawy. 9 lat pracowałam w amerykańskiej firmie doradczej. Byłam odpowiedzialna za wprowadzenie do Polski projektu Najlepsi Pracodawcy. Prowadziłam warsztaty z zarządami największych firm na rynku, zajmowałam się budowaniem zaangażowania pracowników, mapowałam procesy biznesowe, byłam odpowiedzialna za rozwój biznesu i sprzedaż. Później przyszedł czas na zmiany – podjęłam się roli dyrektora personalnego w polskiej spółce z branży kurierskiej, a następnie amerykańskiej korporacji z branży finansowo-technologicznej. W ramach tej funkcji prowadziłam projekty zarządzania zmianą. I to mi zostało – nadal lubię to robić 🙂

AGNIESZKA SZWEJKOWSKA

PSYCHOLOG, COACH PCC, TRENER, KONSULTANT

Jestem psychologiem, coachem PCC, trenerem, konsultantem.
Wierzę, że ludzie mają wielkie bogactwo osobiste i jak je już naprawdę zobaczą, to wtedy w prosty sposób, zmieniają swoją rzeczywistość.
Od 15 lat wspieram biznes, organizacje pozarządowe i rządowe w realizacji ich celów, prowadząc projekty rozwojowe, konsultacje i excecutive coaching. Od 10 lat prowadzę szkolenia wykorzystując najnowsze badania psychologii rozwojowej i kognitywnej. Mam za sobą 9000 godzin na sali szkoleniowej z różnymi grupami zawodowymi. Jestem partnerem w konsorcjum Power. Jestem ekspertem merytorycznym studiów coachingowych i trenerskich oraz mentorem w projekcie „Talenty”. Od 5 lat prowadzę coaching biznesowy, który w mojej opinii jest najefektywniejszym narzędziem do osiągania tego na czym nam zależy.
Wraz z PARP zapoczątkowałam nowy trend pracy z Firmą Rodzinną jako odrębnym rodzajem biznesu, mającym specyficzne wymagania. Specjalizuje się w obsłudze biznesu rodzinnego. Jestem autorką bloga dotyczącego wpływu psychologii pozytywnej na życie osobiste i efektywność biznesową, fanpage – Agnieszka Szwejkowska oraz kanału na you tube – „Instytut Szczęścia”. W swoim 20 letnim doświadczeniu zawodowym pełniłam chyba wszystkie role zawodowe wdrażając innowacyjne metodologie pracy z organizacją i jej pracownikami. Prywatnie jestem wielką fanką szczęścia, slow life, i Kalifornii.

TOMASZ HABDAS

KONSULTANT & TRENER MADE PROGRESS

Z wykształcenia jestem ekonomistą. Już w trakcie studiów wiedziałem, że najbardziej interesują mnie liczby oraz funkcjonowanie firmy jako żywego organizmu. Dlatego też jako specjalizację wybrałem ekonomię przedsiębiorstw, co pozwoliło mi zgłębić teoretyczną wiedzę z zakresu finansów i zarządzania przedsiębiorstwem.
Pracę rozpocząłem jeszcze w trakcie studiów, w centrali jednego z większych banków w Polsce. Początkową zajmowałem się sprzedażą bezpośrednią produktów bankowych, co nauczyło mnie rozmowy i obsługi klienta na najwyższym poziomie. Szybko awansowałem na kierownika zespołu sprzedażowego. To stanowisko mocno rozwinęło moje kompetencje, zarówno te miękkie jak i twarde. Przede wszystkim nauczyłem się zarządzać ludźmi oraz poznałem tajniki skutecznej motywacji. Z drugiej strony, w trakcie realizacji kampanii sprzedażowych nabyłem nowe umiejętności analityczne.
Po trzech latach pracy w banku postanowiłem założyć własną firmę i tak rozpoczęła się moja przygoda z gastronomią, która trwa do dzisiaj. Od ponad sześciu lat prowadzę w Warszawie klubokawiarnię. Dodatkowo w 2016 roku rozpocząłem projekt „Liczby na talerzu”- platformę do dzielenia się wiedzą z zakresu zarządzania lokalem gastronomicznym od strony przychodowej ale przede wszystkim kosztowej. Od 2017 roku jestem członkiem zespołu MADE Progress, który w formie szkoleń, sesji warsztatowych, ale głównie konsultacji indywidualnych pomaga innym restauratorom w uporządkowaniu firmy. Zawsze powtarzam, że każdy właściciel powinien znać swoje liczby, dlatego też duży nacisk w pracy kładę na odpowiednie raportowanie oraz analizowanie wyników finansowych oraz wyciąganie z tejgo odpowiednich wniosków.
Prywatnie jestem wielkim pasjonatom gór- od pieszych wycieczek, przez wspinaczkę aż po trekking wysokogórski. To w jaki sposób kształtują mnie góry, również znajduje swój wydźwięk w mojej pracy o czym często opowiadam innym w trakcie prelekcji i spotkań motywacyjnych. Pasja rozwija i dodaje skrzydeł do działania.